Jouw baan
Met jouw nauwkeurigheid, zelfstandigheid en communicatieve vaardigheid ga jij aan de slag met de financiële administratie van onze klanten. Hierbij ben je verantwoordelijk voor:
- Het verwerken en controleren van administraties;
- Het verzorgen van de BTW aangifte;
- Het samenstellen van de jaarrekening en de vastleggingen in het samensteldossier;
- Het verzorgen van de aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting;
- Het maken van prognoses.
Verder ben je het aanspreekpunt van je cliëntenportefeuille op kantoor.
Wat bieden wij jou?
Je ontvangt een salaris tussen € 3.250.- en € 4.250.- bruto per maand voor 40 uur per week op basis van ervaring en opleiding. Verder bieden wij jou ook:
- Premievrije pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding;
- 25 vakantie-/verlofdagen op basis van een fulltime dienstverband;
- Deels thuiswerken is daarnaast ook bespreekbaar;
- Ontwikkeling en groei zijn bij ons belangrijk. Als je wil, krijg je alle ruimte om door te groeien. Daar helpen we je ook graag bij met opleidingen of cursussen.
Ook organiseren wij regelmatig een leuk uitje en kun je op basis van je prestatie nog een leuke bonus verwachten.
Wat verwachten wij?
Je bent betrokken, werkt zelfstandig in teamverband en bent communicatief sterk. Daarnaast vind je het leuk om direct klantcontact te hebben.
Je hebt minimaal 3-5 jaar werkervaring en bent thuis in dit vak.
Een financiële opleiding op HBO niveau is vanzelfsprekend
Het beheersen van de Duitse en Engelse taal is een fijne bijkomstigheid, maar niet noodzakelijk.
Je wilt graag fulltime werken, maar 24 of 32 uur is ook bespreekbaar.
Heb je interesse in deze functie bij ABC Adviseurs BV?
Stuur dan je motivatie met cv naar Saskia Maesen:
ABC Adviseurs BV
T.a.v. Saskia Maesen
Hofdwarsweg 49
6161 DE Geleen
Tel: 045-8511026