Jouw baan
Voor je klanten sta je op salarisgebied direct klaar wanneer nodig. Daarnaast ben je voor het team een belangrijk aanspreekpunt op het gebied van salarisverwerking.
Jouw taken bestaan o.a. uit:
- Het verwerken van lonen voor alle sectoren in het mkb en de agrarische sector;
- Adviseren van klanten over sociale zekerheid en arbeidsrecht;
- Het onderhouden van contacten met klanten en externe instanties zoals pensioenfondsen en belastingdienst.
Verder volg je de relevante wet- en regelgeving/CAO-wijzigingen op de voet; zo onderhoud je je kennis en zijn onze klanten altijd up-to-date.
Wat bieden wij jou?
Je ontvangt een salaris tussen €2.750.- en €3.750.- bruto per maand voor 40 uur per week en op basis van ervaring. Verder bieden wij jou ook:
- Premievrije pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding;
- 25 vakantie-/verlofdagen op basis van een fulltime dienstverband;
- Deels thuiswerken is daarnaast ook bespreekbaar;
- Ontwikkeling en groei zijn bij ons belangrijk. Als je wil, krijg je alle ruimte om door te groeien. Daar helpen we je ook graag bij met opleidingen of cursussen.
Ook organiseren wij regelmatig een leuk uitje en kun je op basis van je prestatie nog een leuke bonus verwachten.
Wat verwachten wij?
Je bent betrokken, werkt zelfstandig in teamverband en bent communicatief sterk. Daarnaast vind je het leuk om direct klantcontact te hebben.
Je hebt minimaal 3-5 jaar werkervaring en bent thuis in dit vak.
Kennis van wet- en regelgeving met betrekking tot loonadministratie is vanzelfsprekend.
Het beheersen van de Duitse en Engelse taal is een fijne bijkomstigheid, maar niet noodzakelijk.
Je wilt graag fulltime werken, maar 24 of 32 uur is ook bespreekbaar.
Heb je interesse in deze functie bij ABC Adviseurs BV?
Stuur dan je motivatie met cv naar Saskia Maesen:
ABC Adviseurs BV
T.a.v. Saskia Maesen
Hofdwarsweg 49
6161 DE Geleen
Tel: 045-8511026