Wat verwachten wij van onze nieuwe assistent-accountant:
– Het samenstellen van de (complexere) jaarrekeningen.
– Het verzorgen van administraties.
– Het verzorgen van aangiften omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting.
– Het verzorgen van alle communicatie aangaande het vorenstaande.
Uiteraard beschik je over een gedegen kennis met betrekking tot de financiële rapportages en belastingwetgeving, maar signaleer je daarnaast de juridische aspecten die voor de klant geregeld moeten worden. Je bent een professional die de wensen van de klant herkent en hier op een vakkundige manier invulling aan geeft, samen met je collega’s.
Het profiel voor onze nieuwe medewerkers voldoet aan:
– HBO werk- en denkniveau met aantoonbare fiscale kennis en 3 tot 5 jaar ervaring bij een administratie- / accountantskantoor in een gelijksoortige functie;
– Aangezien je gesprekspartner bent voor de klant, financiële instellingen, de belastingdienst, de notaris en collega’s, dien je over uitstekende communicatieve vaardigheden te beschikken.
– Vakkundig en een echte teamplayer.
Interesse?
Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. Je kunt je sollicitatie mailen naar:
Eerst meer weten? Neem dan vrijblijvend contact op met Maurice Knops of Saskia Maesen.